Året 2011

Januari



Året började med skidåkning, sen var vi på the Studio och blev fotograferade, och sen började jag plugga på universitetet.

Februari



I februari hände inte så mycket, pluggade och det var snöigt ute.

Mars



I Mars så slutade kursen, jag började på en till kurs men hoppade av den. 

April



I april var vi hemma hos Ewa och träffade hennes vovve, sen åkte vi upp till Åre för att åka skidor men jag var sjuk alla dagar vi var där och sen åkte jag hem tidigare för att gå på teater.

Maj



I maj så stack jag och mor till Nice, och hade några väldigt sköna dagar där och var på Cannes film festival.

Juni



Juni började med en dag med Caisa, Alina och Camilla och spel, sen stack jag och familjen till Kreta. Fick solsting men förutom det var det härligt. 

Juli



En vecka efter att vi kommit hem från Kreta så åkte vi till Göteborg för en konfirmation och sen åkte vi vidare till västkusten. Åkte hem en dag tidigare för att gå på Grönan och se Jedward med Ellinor.

Augusti



I augusti var jag på teateråterträff, sen klippte jag håret ganska rejält, sen var jag på allsångstweetup och fick gå bakom kulisserna och träffa Måns & Anton, och sen i slutet av månaden så började jag på universitetet igen. 

September



I september så var det plugg, plugg, plugg. 

Oktober



Oktober var en halvkul månad fylld med massa plugg men jag träffade iallafall Caisa för en fika.

November



November bestod av: roliga dagar i skolan och födelsedagsfirande x3. 

December

I December så firade vi Caisas födelsedag, sen var jag och såg Spamalot med Ellinor. Och självklart så var det massor med plugg däremellan. Åkte in till skolan dagen innan julafton. Julafton firades med nästan hela släkten på pappas sida. Sedan åkte vi upp till Lofsis och åkte skidor, och sen ner till farfar och firade nyår med en liten del av släkten. 

Jag är väldigt nöjd med året men jag tror att 2012 kommer att bli ännu bättre, även om det har börjat ganska dåligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0