Måndag den Sextonde



Såg en del av Golden Globe-galan inatt, någon annan som tittade? Var förvånad över hur icke rolig Ricky Gervais var. Sen är jag glad för att Downton Abbey vann pris, superbra serie! Har faktiskt inte sett vilka fler som vann efter att jag stängde av än. Har bara sett att Tintin vann bästa animerade, där hade jag hoppats på Rango, men jag är inte förvånad över Tintin.

Idag är jag rätt förvånad över att jag lyckades ta mig upp ur sängen efter 5 ½ timmes sömn. Kom till skolan och hade föreläsning först en timme, sen hade vi rast. Då tänkte vi att vi skulle springa ner och registrera oss, eftersom de har så otroligt dåliga öppettider där. Deet... tog lite längre tid än vi trodde. Vi stod och väntade i över en halvtimme och själva registreringen tog en halv minut. Jippi. Så vi missade över hälften av föreläsningen efter rasten. Oops. Men det var iallafall en rolig föreläsning, det vi fick se. 

Sen hängde jag med när de andra skulle äta lunch, och sen stack jag hem. Och nu borde jag nog städa mitt rum men jag känner mig lite lat så jag sitter bara här. Japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0