Mitt i Mars

Bara för att det var alldeles för länge sen jag uppdaterade. Förmodligen för att jag inte har så mycket att skriva om. Eller inte så mycket som ni inte skulle bli uttråkade av iallafall. 

Skolan rullar på som vanligt, just nu är det 100% projektarbete men nästa vecka börjar en ny kurs så då får jag börja fördela tiden igen.

Har förresten sökt tre sommarkurser; Concept Art, Life Drawing och Disney Studies. I den ordningen. Hoppas mest på att komma in på den första tror jag. Fast å andra sidan så skulle det nog vara bra att ha ett jobb också. Dags att finslipa på CV:t! (Dags att fortsätta finslipa alltså, jag började för ca en månad sen, men jag tappade det någonstans...)

Nu ska jag sova, är trött och ska upp i någorlunda tid imorn. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Ninni - Foto & Vardag

läckra bilder =)

2012-03-25 @ 14:31:41
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0