Vad gör jag om dagarna?





Tänkte att jag skulle uppdatera er lite på vad jag gör om dagarna. Just nu ligger allt fokus på vårat projektarbete. Vi redovisade modelleringen idag, även om det är en del kvar att göra. Här ovan ser ni en del av det jag har gjort. Efter redovisningen så såg vi slutet på Yellow Submarine, en animerad film från 60-talet. Måste ses! Sen var det lunch som vanligt, sen på eftermiddagen fixade jag till två täcken och gjorde ett kollegieblock. Och tydligen vill vår lärare ha "coaching möten" med oss. Han hade möten med två i klassen idag, det tog 1 ½ timme. Hjälp, jag undrar vad det är de snackar om. Jag får väl kanske reda på det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0