Så var julafton slut...

Ja, julafton 2009 är slut. Vem vet vad jag kommer att göra nästa år? Vad jag kommer att ha upplevt? Vi fick iallafall en vit jul i år, underbart! Och jag har haft en supertrevlig julafton, Hela dan har varit väldigt mysig. Ska visa och skriva vad jag fick någon dag, men jag är iallafall väldigt nöjd. Enda som jag tycker är lite synd är att jag inte fick någon icurl, men man kan ju inte få allt. Men jag har iallafall fått ganska mycket pengar så jag kan gå och köpa en själv.

Nu ska jag lägga mig i sängen med min Plaza-tidning som jag fick i julstrumpan imorse. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: ewa

jag fick en Icurl. Men har inte provat den än :P

2009-12-25 @ 13:41:31
URL: http://ewalundin.blogg.se/
Postat av: Ewa

SV: Jag fick en julklapp som jag var med och handlade, så jag visste vad det var och såg inte att pappa tog kort förens blixten slog på och då hade jag den där minen xD hahaha

2009-12-26 @ 12:32:44
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0