This year, christmas will be ours!

Jag och bror ute i snön. Fotad av mamma.
Katten vågade sig ut en liiten liiten stund
Sen sprang han in, haha.

Åh tänk om denna snö kunde ligga kvar över jul. Det vore ju underbart! Idag har jag varit ute i snön och nyss så klädde jag vår gran. Nu äter jag en nybakad lussebulle, och sen ska jag slå in paket. Julen närmar sig verkligen med stormsteg nu!

Igår var jag och såg Cats (igen), och det var så otroligt bra! Det är helt otroligt. Niklas Andersson var grymmast såklart. Så tråkigt att de slutar spela den nu. Visserligen hade jag inte haft råd att gå på den så många fler gånger, så det kanske var lika bra. Men ändå. Fast det finns en videoversion av den, från 80/90-talet nån gång. Den är helt okej. Till och mycket rätt bra stundtals. Check it out.

Kommentarer
Postat av: Ewa

du får komma till mig och mysa i snön!!!

2009-12-21 @ 10:47:37
URL: http://ewalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0