En liten update...



Ursäkta för dålig uppdatering, min mage har varit messed up, jag har alltså inte mått bra så jag har suttit och kollat på True Blood hela dagen. Alexander Skarsgård är awesome! Min lördag har alltså varit väldigt tråkig, nu vet ni det. Ni som har kollat almanackan kanske har sett att jag har namnsdag, hurra hurra för mig. Allvarligt talat så hade jag helt glömt bort det innan en kompis påminde sig.

Och jag har en uppgift som jag skulle ha gjort klart igår, det blev inte av och idag så har jag inte orkat. Ska försöka skriva på den ikväll. Okej, nu vet ni iallafall hur läget är med mig. Hoppas att magen blir bättre snart, jag vill inte få hela lördagen förstörd!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Juste, och jag som hade skrivit FREDRIKA med stora bokstäver i min almanacka :P Men grattis på namnsdagen Freddy!

2009-09-19 @ 19:20:11
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0