Tråkigt textinlägg

Man kan väl lugnt säga att jag hade en dålig kväll igår... Började må illa och spydde, låg vaken till ett, lyckades somna men vaknade igen vid två-tiden för att jag nästan spydde igen. Låg vaken till tre innan jag tillslut somnade. Väckarklockan ringde 6 imorse, mådde fortfarande illa så jag bestämde mig för att vila lite till och skippa första delen av fotolektionen, och bara gå på fotograferingen. 1 och ½ timme senare mår jag fortfarande illa och inser att jag inte kommer kunna ta mig till skolan. Halvsover fram till 9, innan jag går upp.

Visst låter det kul? Jag bryr mig visserligen inte om att jag missar en fotolektion, men det irriterar mig riktigt mycket att jag missar sista skolfotograferingen. Usch. Så var iallafall min natt/morgon. Nu mår jag lite bättre men inte bra. Ska nog tappa upp ett bad och bara lägga mig och ta det lugnt. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0