Curiouser and curiouser



Jag vet inte varför, men jag har fått mycket kommentarer på min blogg idag, jag undrar varför. Men jag klagar inte, det är jättekul! Jag har också haft sån blogglust idag och igår, det är trevligt det med. Jag har bakat idag, på tal om ingenting, en kladdkaka, supergott! Och så kan jag berätta att jag är till 97% frisk igen, hurra hurra.

Liten update om bloggen; har en ny kategori som heter mode, där kommer jag lägga allt som handlar om kläder, smink, vad jag har köpt, outfits etc. Also, jag kommer nog att göra ny design snart, hade tänkt att göra det i början av veckan men jag har inte riktigt tagit mig tid till det. So, until next time, have a blast!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Wiie! Det är alltid lika kul att läsa dina inlägg Freddy :)



Och när det kommer till din design, satsa på mer färg och värme! :D

2010-04-08 @ 20:04:07
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0