Söndag 11 april

Idag har varit en såndär dag där jag nästan inte har haft en lugn stund, trots att jag igentligen inte har gjort nånting. Har kollat en hel del på utbildningar, den senaste veckan så har jag gjort en helomvändning, och nu har jag en idé om vad jag vill göra. Jag tänker inte berätta riktigt än, innan jag är lite mer säker.

Nu är det bara en dag emellan, sen är det dags för premiär. Det kommer bli jättekul! Jag har gjort affischen, och också ett utkast på programbladet, så får vi se hur det går med det. Idag ska jag försöka gå och lägga mig lite tidigare, vill verkligen vara utvilad och frisk inför veckan som kommer.

Det var nog allt jag hade att säga för idag, ska försöka blogga imorn innan jag åker till skolan. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Psychoblonde

okeej, men de låter ju bra=) vad e de för premiär?=)

2010-04-12 @ 11:02:59
URL: http://psicho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0