Jag suger på att uppdatera va?

Seriöst, det är typ... många dagar sen.. *springer och kollar i bloggen* Nästan en vecka sen! Sorry. Jag tänker inte skriva en lång lista om vad jag har gjort sen dess, men ni kan va säkra på att jag inte har gjort så mycket. Har filmkunskap, fick precis reda på mitt slutbetyg; MVG. Så sjukt glad för det, det hade jag inte trott i början av kursen. Men gu va gött, efter att jag jobbade så mycket med uppgiften under lovet (ja, jag satt dan innan nyårsafton och jobbade med den) så var jag nästan värd det. Ett 8-sidigt uppdrag blev det. Och nu är jag klar med den här kursen, skönt, även om det har varit en intressant kurs, det förnekar jag inte.

Okej, snart ska jag sticka till stan, så fort affärerna har öppnat, det vill säga. Och så ska jag unna mig något i belöning. Ge och ta vet ni. Osäker på om man får gå från lektionen, skulle behöva göra utvärderingen först. Anywho, sorry för ett tråkigt inlägg, ska försöka skärpa mig.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Härligt Fredrika! Grattis!! =) Ja att ge sig själv belöning är verkligen super ibland! Vi ses i morgon.

2010-01-12 @ 12:19:43
URL: http://ewalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0