Michelin-gubben



Var ute och promenerade nyss, mamma sa att jag såg ut som Michelin-gubben. Ser ni några likheter? Okej då, jag hade lånat mammas bamsejacka och hade överdragsbyxor på mig, but soo not the point. Hm, var på modevisning vid östermalmstorg igår, det var kul, dock jobbigt med allt folk. Caisa fick förmodligen bättre bilder än jag, då jag hade folk framför mig. Det var en stackars kille som tappade sin blixt rakt ner i stengolvet, men som tur är så verkade det som om det bara var diffusern som gick sönder. Ska sätta mig och redigera lite bilder nu.

Vad gör ni på en lördagkväll? Går det något bra på tv idag?

Kommentarer
Postat av: Caisa

Rush Hour 2 på tv3 kl. 21.30!

2010-01-23 @ 18:47:54
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0