Praktiken- dag ett



Först måste jag få ursäkta mig för det dåliga uppdateringen. Jag hade tänkt att skriva ett inlägg igår, men photoshop krånglade och då tappade jag lusten. Okej, nu till det jag tänkte skriva.

Jag var och såg "Sherlock Holmes" i lördags, i Kista. Den var grymt bra, det var inte en enda död stund i filmen. Skådespelarna var superbra, särskilt Robert Downey Jr. Köpte också ett par jeans, tyckte att jag behövde ett par. På söndagen så var jag och simmade, bara ½ km dock, för de stängde innan vi hann simma mer. Måndag var det teater igen, vi läste igenom det ofärdiga manuset, och det verkar grymt bra, det kommer att bli så kul den här terminen!

Idag så var det första praktikdagen. Det började ju lagom bra, jag missade bussen och kom en halvtimme sent. Som tur är så verkade det inte göra så mycket, de satt bara och pratade. Det är en till som praktiserar där, tror att han har varit där en vecka. Först satt vi och pratade lite, sen så fick vi klistra på nytt "golv" i studion, så att det ska vara vitt. Det var otroligt jobbigt, för minsta dammkorn syntes jättemycket. Sedan blev det rush, och sedan så skulle hon som jag är hos fotografera två småtjejer, de var supersöta! De fick klä ut sig och de hade världens energi. Det var verkligen kul att se.

Vid halv sex-tiden stack jag hem, åt två mackor, böt om, och sedan bar det av till kusinen som fyllde 25. Det var väldigt trevligt, och kvällen gick fort. Så nu sitter jag här och ska snart gå och lägga mig. Sorry för långt och babbligt inlägg. Ska skriva kortare de kommande inläggen.

Kommentarer
Postat av: Ewa

SV: Fan ta dig fredrika!!! Han var snäll, ingenting annat xD hahahaha

2010-01-21 @ 20:25:20
URL: http://saiop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0