Anteckningsblock



Tänkte uppdatera för flera timmar sen, men min dator fick knäpp. Gah vad irriterande, det går nog inte en dag utan att internet dör eller att jag måste starta om den 1-2 gånger. Jag skulle vilja ha en ny dator... förutom det faktum att jag redan har två.

Köpte ett litet anteckningsblock igår, bra att ha. Idag har jag övningskört, mamma ville till en affär men när vi kom dit så var den stängd. Sedan tänkte jag ta en promenad till biblioteket, men fick reda på att det stängde extra tidigt. (Turligt nog så kollade jag upp det innan jag gick) Är det någon helgdag eller vad? A juste.

Kommentarer
Postat av: elin

Jag gick också till biblioteket igår! kom dock på försent att de skulle stänga extra tidigt :/

2010-11-06 @ 16:08:29
URL: http://elinspage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0