Övningskörning och jullängan

Kom nyss tillbaka från att ha övningskört, det gick bra. Fick prova att fickparkera (i en ganska stor lucka dock) och det gick ganska bra. Har lektion imorgon bitti, 8.30. Uhh, lite för tidigt för min smak, jag som har gått upp 11-12 senaste veckan! Men jag hoppas att det går bra...

Satt tidigare under dagen och tittade igenom gamla blogginlägg, från november-februari för ett år sen, och oj vad jag längtar till julen nu! Undrar om vi kommer att få en massivt vit jul som förra året, eller ingen snö alls?

Planer för kommande veckan:
  • Boka Gillingebanan
  • Lägga upp pappas hemsida
  • Kolla jobb/utbildningar

Om en vecka så ska jag titta tillbaka och se om jag har lyckats med detta. Tror jag ska börja göra såhär varje vecka, behöver ha lite rutin i vardagen, och detta räknas väl lite som det? Liiite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0