Lång ramblig text



Jag tyckte att det var på tiden att skriva lite. Jag har varit så trött idag, jag tror inte att jag har vaknat än...

Hade första lektionen mellan 13-15, det var labb så jag satt och jobbade hela lektionen. Dedär stolarna var riktigt obekväma mot slutet... Men jag kom en bra bit påväg, efter många om och men, så det är jag stolt över. Jag är mindre stolt över att jag glömde att spara mitt arbete på usb så nu är jag rädd för att det ska vara försvunnet imorgon. Det borde ju vara kvar men... man vet aldrig. Usch.

På andra lektionen så var det föreläsning, den började lite tråkigt men slutade bra. Sen fick vi sluta ungefär 20 minuter tidigare, så då trodde jag att jag skulle hinna med en buss tidigare och komma hem en halvtimme tidigare. Icke sa nicke. Elak busschaufför+mycket köer=1 h 50 min från dörr till dörr. I vanliga fall så tar det 1h 15 min dörr till dörr. 

Ja det var väl min dag i det stora hela, för er som bryr sig (=ingen, lol). Nu ska jag nog strax hoppa i duschen, sen ska jag försöka gå och lägga mig i någorlunda tid eftersom jag ska upp rätt tidigt imorgon.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0