Parallellplugg





Ja såhär blir det när man läser två kurser samtidigt, man får parallellplugga lite. Övre bilden är till kursen 3D-modellering, och undre är till Intro3D2. Skulle försöka få honom att se nyfiken ut, men jag vet inte om jag riktigt lyckades. Men det är inte deadline på det förns den 23:e, så jag har tid nästa vecka att fixa den. 

Är ganska så nöjd med min "ytterplats" (övre bilden). Lite saker skulle jag nog vilja ha gjort annorlunda, men på det stora hela är jag nöjd. Kommer säkert känna annorlunda på måndag under redovisningen men ska försöka se det positivt och lära mig av det. 

Satt i skolan från kvart i 10 till 18.00 idag, med typ 20 minuters lunchbreak. Lång dag. Men den var rolig också. Snackade med båda lärarna om lite grejer så det känns rätt bra.

Fick förresten nyss reda på resultatet på tentan, det blev ett C! Är så sjukt nöjd och glad, efter att ha varit orolig för att få ett F (underkänt) i två och en halv vecka så känns det jääkligt skönt. Också med tanke på att jag bara hade pluggat på ungefär 2/3 av allt man skulle plugga på... Ja ni fattar grejen. Nej nu ska jag sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Jag tycker verkligen att det du gör i skolan är så coolt!

2011-11-11 @ 23:32:25
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0