Fredag & Måndag





Jag vet aldrig hur jag ska börja ett blogginlägg. Borde jag kanske säga hej?

I fredags så bestod förmiddagen av att jobba med eget arbete (vi ska modellera ett rum med minst tre möbler, rätt kul!) Efter lunch så var det ett föreläsningspass innan vi fick ta helg. Under rasten så sprang jag och köpte en chokladboll, välbehövlig energikick!

Under helgen tog jag det lungt, och försökte tänka på annat än skolan (det är svårt!). Jag städade mitt rum, det behövdes verkligen. Idag började jag inte förns 13.00, skönt med sovmorgon! Satt och jobbade med rummet i ungefär fyra timmar, det gick bra tills jag skulle sätta på material. Efter att ha försökt i ca en timme så frågade jag läraren om hjälp. Han sa att jag inte borde lägga så mycket tid på materialet. Suck! Men han visade iallafall hur man fixade problemet och han är ju seriöst skillad. Om man nu får uttrycka sig så.

Nej nu ska jag sova, det är en ny dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0