Pluggvecka över



Min katt tyckte att jag pluggade för mycket, så han satte sig på papprena...

Den stressiga perioden är över för den här gången. Hade redovisning i tisdags som gick lite sisådär, det visade sig att vi hade missat att göra en del av uppgiften. Lärarna var schyssta och tyckte att det var okej att jag gjorde den idag (fredag), så att jag kunde plugga till tentan. Så halva tisdagen och hela onsdagen satt jag och råpluggade inför tentan. Och den gick väl... sådär. Satt i två timmar och 20 minuter, och besvarade nästan alla frågor. Men jag är osäker på hur mycket jag kommer att få rätt för. Jag kommer inte att bli superförvånad om jag får göra omtenta. 

Nu har jag äntligen en ledig helg och inget inplanerat. Nästa vecka börjar vi med två nya delkurser, och jag ser verkligen fram emot dem! Så även om jag blir lite avis på alla som har fått höstlov nu så gör det mig ingenting. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0