Söndagsskola the sequel



I brist på annat... Pizza!

Sitter i skolan just nu. Hade hoppats på en pluggfri helg, men det hade blivit något fel insåg jag efter renderingen i fredags, så jag har nu fixat problemet och sitter och renderar om alltihopa. (Btw major creds till min lärare som svarade på mejl på en lördag) Hade igentligen tänkt att blogga om vad mor köpte till mig när hon var i London, men jag hann inte fota det innan jag stack hemifrån.

Var med familjen och åt på Vapiano igår, det var trevligt och gott! Alla körde på pizza. Alla utom bror köpte efterätt också, men jag tyckte att min (death by chocolate) var lite för mörk, så jag åt bara typ halva.

Min rendering har nu kommit 1/5... Jag blir nog kvar här en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack :)

Jo det var helt underbart!

Fin blogg :) ^^

2011-10-09 @ 18:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0