Onsdagens skolblabb



Ingen bild från skolan idag tyvärr, så ni får leva med en till bild på mig. Skulle igentligen haft eget arbete idag (även kallat handledning) men igår så skrev läraren att vi skulle ha föreläsning, men fem minuter efter att lektionen började så ändrade sig läraren så det blev handledning igen. Intressant. 

Iallafall så jobbade vi i våra grupper (igentligen par, men grupper är ett bättre ord) och vi satte ihop våra rum och satte material på allting. Imorgon så ska vi sätta material på det vi inte hann och sen ska vi fixa en kameraåkning och rendera. Förhoppningsvis så hinner vi klart allt. 

Vaknade förresten halv åtta imorse, trots att jag inte började förns 13. Därför tänker jag gå och lägga mig tidigt idag så jag kan få lite sömn. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0