Dålig början men bra slut



Denna måndag började ju inte direkt strålande... Jag försov mig och vaknade en kvart innan jag skulle gå, och det ösregnade ute. Fick springa till bussen såklart. Men sen så vände turen. Lyckades precis pricka in en tunnelbana så jag kom bara ca 10 minuter sent till lektionen (rätt bra med tanke på att jag försov mig en timme). Sedan förflöt dagen på rätt bra. Jag vet nu var scannern finns (man lär sig något nytt varje dag!) och det gick rätt bra med att animera på eftermiddagen. Förmiddagsföreläsningen var också väldigt intressant, handlade mest om bildförhållande, film/tv och hur Adobe Premiere fungerar. 

Nu ska jag äta middag, tror att det blir blodpudding. Alltså jag har ingen emot blodpudding, förutom att jag har helt tröttnat på det! Oh well. Nån därute som gillar blodpudding?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Älska blodpudding!

2011-09-12 @ 23:13:52
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: ewelina

superfin header!

2011-09-13 @ 19:27:37
URL: http://hundratjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0