Lite kreativt kaos...







Som jag misstänkte igår så blev detta en väldigt bra dag!

Vi började jobba med att skriva/rita storyboards till Rödluvan. Jag är riktigt dålig på att rita så mina bilder innehöll många streckgubbar, men jag tror att mina gruppmedlemmar/läraren förstod vad jag hade ritat. Lunchrasten tillbringades utomhus, solen var framme och det var otroligt varmt. Sen visade vi läraren vad vi hade kommit fram till och fick lite feedback. Sedan ägnade vi resten av lektionen åt att ändra på saker och sen ritade vi upp hela storyn på tavlan. (Det vill säga, killen på bilden fick uppdraget att rita)

Påvägen hem fick jag sällskap tills jag skulle byta till buss, det var trevligt. Sen var det såklart en väldans massa köer hem, men jag kom hem tillslut iallafall. Nu ska jag nog snart göra lite middag, ska bara fundera ut vad jag vill ha först.

Mina blommor på naglarna börjar trilla av, får göra om de i helgen.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Länge leve Freddy's pennskrin!!!

2011-09-02 @ 19:48:06
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Elly

Hahaha oh god, the smiley-teacher-face! <3

2011-09-02 @ 22:15:24
Postat av: Caisa

2011-09-03 @ 11:04:59
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0