Söndagsskola

Sitter i skolan just nu och renderar mina två scener. Planen från början var att jag skulle ha sex scener, men det var väl lite att ta sig vatten över huvudet. Eller så skulle jag ha planerat tiden bättre... Nåväl. Halva klassen är här och animerar det sista eller renderar. Två killar i klassen använder två datorer var för att kunna rendera två scener samtidigt. Smart.

Ska sitta här tills det är färdigrenderat (runt halv två) och sen ska jag åka till stan och träffa mamma och gå och se Romeo & Julia. Lite dåligt planerat att vi skulle gå och se den just idag, men det ska bli lite skönt att tänka på något annat i tre timmar. Jag drömde nämligen att jag animerade om hela rödluvans arm...

Satt här hela lördagen också, fast då var vi som mest tre pers, nu är vi tio pers. Så glad att jag åkte hit igår, annars hade jag haft panik idag. Okej, nu ska jag sluta rambla (är det ett ord?) om skolarbetet. Hur mår ni? Vad gör ni denna halvsoliga dag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0