Fjärde skolveckan avklarad



Det är intressant hur snabbt man kommer in i nya vanor.

På tal om ingenting. Idag är det Fredag den 23:e (för er som inte har någon koll). Kom till skolan runt 10 imorse och åkte ifrån skolan 18:20. Det är väldigt många timmar. Och när man inser att jag bara tog ca 20 minuters lunchrast... Men dagen gick fort, särskilt de sista tre timmarna. 

Förresten min lärare är så bra! Han lämnade klassrummet för dagen ganska precis 16.00. 16.10 får jag ett problem som jag inte har någon aning om hur jag kan lösa. Får lite panik, det är snart helg och i början av nästa vecka så ska arbetet vara klart. Jag slänger iväg ett mejl och frågar om han har någon aning om hur man kan lösa problemet. En minut senare får jag svar "Jag kommer ner." och två minuter senare är han nere i klassrummet igen, och sitter 20 minuter och hjälper mig lösa problemet. Verkligen schysst!

För att det inte ska bli ett för långt inlägg så avslutar jag här. Ska gå och lägga mig nu, är jättetrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0