Som det brukar då...





Idag var det ingen föreläsning utan vi satt bara och jobbade i datorsalen. Förresten, jag kan se Filmstaden från datorsalen. Iallafall så fortsatte jag med rummet jag började på igår, fixade fönster, soffa, tak, kruka, bakgrund och lampor. Lampor är riktigt klurigt att få till, det ska ni veta. Min lärare sa åt mig att göra soffan förresten (för att öva på att få saker att se mjuka ut antar jag) och när jag var klar sa han att det såg riktigt bra ut. Så det var ju bra att han tyckte det. Själv tycker jag att det ser ut som sådana säten på tvärbanan; de ser sköna ut men när man sätter sig så är det riktigt hårda... 

Dagen slutade rätt dåligt då jag har tappat ett av mina favoritarmband, som jag fick av mormor i studentpresent. Jag tappade det någonstans mellan skolan och hemma, så det är ju inte direkt att jag kan gå och leta efter det. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0