Lång dag



Tänkte att jag skulle uppdatera lite medans jag ligger och smälter middagen. Masterclassen har varigt riktigt intressant och inspirerande. Föreläsaren vet verkligen vad hon pratar om, och dessutom så verkar hon väldigt trevlig. Hon pratade mycket om vad som är viktigt att tänka på när man animerar. Känns som allt jag har gjort hittills har jag gjort fel. Men det är nog bra, jag ser fram emot att animera med allt detta i huvudet. Iallafall så det har varit en bra, om än väldigt lång, dag. Vaknade tio i 6 imorse, åkte 7 och kom hem 19.00. Och samma sak blir det imorrn. Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen soova. Underbart.


Kommentarer
Postat av: Sara

Fin blogg!

2012-04-14 @ 14:10:45
URL: http://photobysara.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0