Helg


Min bakkgrundsbild på telefonen. Bara för att.

Jag vill blogga, jag vill skriva, men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Kanske kan skriva om igår. Jag och en klasskompis gick på Fotografiska och sen efter en liten promenad så satte vi oss och fikade i typ tre timmar (läs: fikade en kvart och satt och babblade resterande tiden). Sen, medan vi väntade på min buss, satt vi och tittade på kaoset som är SL och blå linjen, och skrattade åt folk som sprang i onödan. Vi är så elaka. 

Sen var far snäll och hämtade mig så jag kom hem precis när Melodifestivalen började. Och sen åt jag nudlar för första gången. Och melodifestivalen var en stor besvikelse, Molly var den enda som var bra. Jag tänker inte nämna den andra finalisten som jag inte förstår vilka det var som röstade på den. 

Idag hitills så har jag städat och nu tänker jag nog fixa lunch. Jag vet, detta är nog världens roligaste inlägg någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0