It's Friday, Friday!



Började fredagsmorgonen med ett morgonmöte med projektgruppen. Gruppledaren hade med sig fika, det var mycket uppskattat och en bra start på dagen. Sen var det modellering, modellering, modellering fram till lunch, då vi satt och diskuterade skägg. På eftermiddagen så var det mer modellering modellering modellering. Sen vid 17-tiden så stack jag och en klasskompis hem till honom och åt middag och såg på film (Repo!) och två Simpsonsavsnitt. (Nr. 500!) Sen åkte jag den långa vägen hem. Tog en macka när jag kom hem och sen gick jag och la mig. All in all, en väldigt bra fredag. 

Idag vaknade jag halv åtta(!) och så fastnade jag vid tvn (How To Train Your Dragon) och nu sitter jag här och skriver om allt jag gjort det senaste dygnet. Spännande!

Kommentarer
Postat av: Caisa

jag såg också det 500:de avsnittet igår, helt unbelievable att de har gjort så många avsnitt!!!

2012-02-25 @ 13:46:35
URL: http://casadecaisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0