En lång och jobbig lista

1. Hur gammal är du om fem år? 25
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Klasskompisarna
3. Hur lång är du? 170
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Mission Impossible: Ghost Protocol. 4/5¤.
5. Vem ringde du senast? Elly
6. Vem ringde dig senast? Elly
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Tunnbrödsrulle väntar. Paps"
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms. 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I förrgår kväll. 


11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du i dag? 7:26
13. Vilken är din favoritjulsång? Julen är här
14. Vilken är din favoritplats? Hemma
15. Vilken plats föredrar du minst? Jag har faktiskt ingen aning. 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Usch jag planerar inte så långt fram i tiden. Vi tar det när det kommer. 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att det skulle komma en kobra och bita mig i handen om den befann sig utanför sängen. Och Dinosaurier. (Fast jag har alltid tyckt att de är coola, jag såg väl för mycket dinoprogram som barn).
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Jag vet inte riktigt. Det var väl något igår på festen. Jag är säker på att något roligt hände.
19. Hur stor är din säng? Inte stor alls.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Har två stationära och en bärbar.


21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med. Pyjamas.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2
23. Hur många landskap har du bott i? 1, om man inte räknar mindre än typ en vecka.
24. Vilka städer har du bott i? Jag bor inte i en stad, jag bor utanför en.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor tror jag.
26. Är du social? Inte så värst kanske. Jag försöker.
27. Vilken är din favoritglass? Såna där vanilj med chokladöverdrag.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Nåt chokladigt. Godis/Muffins/Kakor...
29. Tycker du om kinamat? Nej
30. Tycker du om kaffe? Nej


31. Vad dricker du till frukost? Dricker inget till frukost.
32. Sover du på någon särskild sida? Nej jag vrider och vänder på mig.
33. Kan du spela poker? Nä det vet jag inte.
34. Tycker du om att mysa/kela? Visst, varför inte.
35. Är du en beroendemänniska? Absolut. Jag blir beroende av allt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Hmm, tror inte det. 
37. Vill du ha barn? Någon gång kanske. Om 10+ år.
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Beror väldigt mycket på, men för det mesta bassäng.


41. Vad spenderar du helst pengar på? Typ hud/hårvårdsprodukter. 
42. Äger du dyrbara smycken? Ett fåtal.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Simpsons
44. Kan du rulla med tungan? Nepp.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Jag tror nog att den titeln går till Elly. 
46. Sover du med gosedjur? Nej
47. Vad har du för ringsignal? En bit dialog av Dwight Frye i Dracula (1931)
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Tror jag har kvar några från när jag var väldigt liten.
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min bok om animationshistoria som jag fick i juklapp. 
50. Flirtar du mycket? Jag vet inte hur man gör sånt, så jag antar nej?


51. Kan du byta olja på bilen? Nepp.
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej.
53. Vilken var den senaste boken du läste? Egoboost- Isabella Löwengrip
54. Läser du någon dagstidning? Inte direkt. Metro/Aftonbladet, fast väldigt sällan.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
56. Dansar du i bilen? Nej...?
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Den som är inställd på min väckarklocksradio. (Jag vet inte vilken det är)
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "¤Födelsedagspresent ¤Örhängen" (Shoppinglista)
59. När var du i kyrkan senast? För en vecka sedan, på farmors begravning.
60. Är du lycklig? Just nu, ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0