Vecka 1 på 2012



2012 har väl inte börjat sådär superbra för min del direkt, men det vet ni nog redan. Vi upptäckte att katten hade försvunnit och mindre än ett dygn senare så gick farmor bort.

Men de goda nyheterna är att katten är återfunnen, ca 5 dygn senare. Han kom hem mitt i natten och pappa som satt uppe och såg på ishockey såg honom. Gissar att han väckte mamma som kom och väckte mig (detta var alltså ca 03:15, jag skulle upp 7:30, skoj...) och jag vågade knappt släppa katten ur sikte. Sen till slut somnade jag och vaknade 9:30. Försov mig lite, oops! Sen stack jag till skolan, pluggade fram till ca 17 och sen stack jag hem. Nu har jag pluggat lite till men jag ska nog gå och lägga mig så att jag kan komma upp tidigt imorgon och få massor gjort. Har så mycket plugg att göra, ingen aning om hur jag ska hinna med allt. Så jag får nog säga hejdå till internet och nöjen för ett par dagar, har sista redovisningen/inlämningen på torsdag så då får jag ta tag i det jag missat... (typ träffa vänner och shopping och bio, hallå?)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Hoppas din farmor har det bra uppe i himlen :) ♥

2012-01-08 @ 10:39:51
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0