Näst sista Januari



Caisa laddade upp den här bilden på fb, fotad när vi firade min födelsedag i november. Jag saknar att kunna gå omkring i den där tunna jackan! Jag är rejält trött på min vinterjacka alltså... Plus att jag är trött på vinterdojorna. Lite vårvärme tack?

Helgen bestod av att se på film, film, film och film. Det var inte planerat, jag bara fastnade framför tv:n flera gånger. Idag var det skola igen, föreläsning och sen labb. Hände väl inget speciellt direkt, tyckte att jag jobbade på bra. Fast lunchen åt jag lite för fort så jag brände tungan, aj! 

Nej nu ska jag ta bort sminket och hoppa in i duschen, hörs!

Kommentarer
Postat av: Caisa

hade det så kul när vi sågs den dagen! :)

2012-01-30 @ 22:45:25
URL: http://caisaj.blogg.se/
Postat av: Caisa

den där bilden är så otroligt fin också! fast om man tittar på den i större format så ser man att du är ur fokus... haha

2012-01-30 @ 22:46:26
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0