Just nu eller tre timmar sen.



Sitter och animerar, det känns som om det kommer att bli riktigt bra, fast jag är rätt bra efter deadline just nu. Eller, det är vi ju allihopa. Plus att jag har intagningsprov som måste vara klart söndag kväll för att kunna skickas på måndag (varför kan man inte göra sånt online??). Plus en tenta. "Den ska vara klar om en vecka och ni måste ha alla rätt." Jomentackdå. Plus en analys som vi måste göra i andra kursen. Jotackbra, lägg alla deadlines så nära varandra som möjligt, och lägg på lite mer lite halvt oförberett när vi har som mest att göra. Jorå, så det är fint. 

Så ni fattar att jag är lite stressad? Plus att jag inte har mått så bra de senaste dagarna. Men jag tror att allt kommer att lösa sig. Tentan är väldigt liten och ganska lätt, så det bör inte ta mig mer än en kväll att göra. Intagningsprovet ska jag sitta med på lördag+söndag, och hela fredagen så ska jag animera. Tur att det är så kul, annars hade jag dött för länge sen. Två veckor till premiär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0