Tellusvisningen



Jäklar vad kul det var! Och jäklar vilken vecka alltså...

Känns som om jag har jobbat dygnet runt med projektfilmen den senaste veckan. Men så värt. Fredagen var så kul! Vi kom till biografen typ 16:20, då var vi först där. Vi satt i cafeet en stund och pratade innan vi gick in i biosalongen. Fy satan vad häftigt det var att se sin film på bioduken. Jag ska vara helt ärlig och berätta att jag blev lite tårögd. Det var så galet. 

Efter biovisningen så gick vi till en park i närheten och satt och pratade och drack och hade trevligt. Sen var jag och Z och träffade hans föräldrar (jag var lite nervös, men det gick bra!). Sen tillbaka till parken och då skulle vi gå till Diagonalakademin. Min klass stannade på vägen och köpte mat i en korvkiosk, så vi kom efter alla andra. Så när vi hittade till skolan så kom vi inte in! Men som tur var så kom en tjej som också skulle in.

Väl inne på Diagonalakademin så bjöds det på mat och så fick vi se hur skolan såg ut, och sen satt vi och pratade och pratade. Sen vid halv tolv så stack vi hemåt.

Otroligt kul dag. Min klass och mina lärare är grymmast! <3


Kommentarer
Postat av: Caisa

Låter verkligen som en riktigt jävla upplevelse att få se något man själv skapat och kämpat med så mycket som du gjort uppe på vita duken! ;)



Lika artistiska bilder som alltid, hehe :P



kram

2012-05-28 @ 21:10:26
URL: http://casadecaisa.blogspot.com
Postat av: hedvigjonsson - FOTO

härlig blogg ! kram

2012-06-02 @ 15:04:21
URL: http://heedvigjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0