I got something new!



Dags att uppdatera här kanske? Vad har hänt sen i fredags då? Lördagen minns jag faktiskt inte så mycket av, i söndags pluggade jag och övningskörde (hamnade mitt i en julmarknad, lyckat!) och igår så var det teater, de fotade oss till kurskatalogen. Och idag. Jag hade filmkunskap, tråkig lektion, men sen var det betygssamtal med läraren, och han sa att jag låg på starkt VG! Och om jag får MVG på uppdraget och bra på provet så är chansen stor att jag får MVG i hela kursen. Det hade jag inte trott! Jag trodde att jag låg på starkt G eller svagt VG. Grymt. Efter skolan så bestämde jag mig för att gå och titta lite i ringen (Skanstull), det slutade med att jag kom ut med den där saken på bilden. Den är så fin! Kan förresten säga att den sitter lite dåligt på bilden på grund av att bh:n under bara har nedvikta band. Jag ska skaffa genomskinliga band.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0