Bildlöst inlägg, men läs ändå!

Sa ju att jag skulle visa resultatet av mitt nagelfixande men det får bli imorgon, för nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det måndag, alltså Litterär Gestaltning och teater. Det blir nog en kul dag. Och bara för att alla skriver om det, ja jag har ätit en kanelbulle, alldeles nyss. Så att ni vet. Godnatt, ska försöka blogga imorgon innan jag sticker till skolan.

Ville bara tillägga att min statistik just nu ligger på 122 unika besökare för dagen, kul! Hoppas att ni kommer tillbaka, och lägg gärna till min blogg på bloglovin!

Kommentarer
Postat av: Håkan - Imitjdesajn modelphoto

Tack så mycket! Jag fick ingen bulle igår jag ..hmm .. inte för att det är vad min kropp behöver precis men ändå! :p

2009-10-05 @ 07:56:43
URL: http://imitjdesajn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0