Detta fält måste fyllas i


Jag skulle inte säga att det här är dagens outfit, för jag har haft en sisådär 5 olika klädbyten idag, men såhär ser jag ut just nu iallafall.

Jag har haft en kul dag. Den började halv sju imorse (hör och häpna, jag var uppe halv sju en lördag!), jag skulle nämligen till genrep på dansen. Det gick bra och var väldigt kul. Sen åkte jag hem, åt lite, sen åkte jag och mamma till Vällingby och hittade en studentklänning åt mig, jag är jättenöjd med den. Vet inte om jag ska visa upp den här eller om jag ska vänta tills det är dags.. så att säga. Sen övningskörde jag hem och sen dess har jag typ legat och solat hela dan. Fasen vad varmt, önskade att det var varmare i vattnet.

Nu väntar jag på att mina föräldrar och mormor ska komma tillbaka från sin promenad så att de kan göra middag så att jag kan fota till min uppgift i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0