Vilken tycker ni mest om?




Jag har svårt för att bestämma mig för vilken jag tycker bäst om, den övre eller den undre. Tycker att han är väldigt söt på den undre bilden, fast ansiktsuttrycket är mer passande på första bilden. Fast å andra sidan så ser han lite uttråkad ut.

Jag har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna, men med god anledning. Hade nyss ett prov som det var väldigt mycket att plugga på. Jag tror inte att det blir så mycket bloggande i helgen då jag har både dansuppvisning och plugg att göra, så jag kommer vara upptagen hela helgen. Men jag ska försöka blogga lite idag, har redovisning om 40 minuter och sedan är jag "fri som en fågel".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0