I Heart London I Heart Work



Mamma kom hem från London igår, titta vad hon köpte till mig! Vackra ulliga gulliga små saker! I swear to god sometimes that woman reads my mind... Hon köpte också världens sötaste pyjamas, jag måste visa den också, fast det får bli nån annan gång. Åh vad jag blir sugen på London! Ge mig London nu! Vem åker dit med mig?

Har jobbat första dagen som statist idag, superkul! Okay, eftermiddagen var typ bara att sitta och vänta, men förmiddagen var så skoj! Och jag såg två duktiga skådespelerskor, det är en ära att få jobba indirekt med dem. Ska inte namedroppa, hehe. Out of respect maybe? Nej alla var jätteduktiga och väldigt snälla, ett härligt gäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0