Fredag den 25:e





På förmiddagslektionen skulle vi pitcha vår filmidé för 15-sekundersfilmen för läraren. Det var lite nervöst men jag tyckte att det gick bra. Läraren hade inte så mycket kritik förutom att jag kan få svårt att få in allt under 15 sekunder, så jag måste korta ner några delar. Det var kul att höra allas idéer, jag ser fram emot att se de färdiga filmerna!

På eftermiddagslektionen så satt jag och skissade på min storyboard. Jag ritar ju som en kratta men förutom det så är jag ganska nöjd med den so far. Måste bara korta ner den, den blev alldeles för lång. Ljuset i salen fungerade inte så vid tretiden började det bli riktigt mörkt, var tvungen att använda lampan på mobilen för att kunna se vad jag gjorde. Då tyckte jag att det var dags att dra sig hemåt. Kom hem 17:35, 17:50 kom de första gästerna som kom för att fira mig. Hann precis fixa till mig och städa rummet (aka slänga in allt i garderoben... vågar inte öppna den idag!) innan de kom. Kvällen var iallafall mycket trevlig, god mat och god tårta bjöds det på. Far höll även ett tal, det var lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0