Måndag den fule



Förstår inte varför folk klagar så mycket på Måndagar, är det inte den bästa dagen på veckan? (Nej, okej det är den inte. Men det är ju inte den värsta!)

Hade gästföreläsningar idag, inte så roliga som jag hade hoppats. Det handlade om färg och form, men det mesta gick ut på att föreläsaren visade bilder av olika konstverk. Och några filmer på kattdjur. Det var nog den bästa delen. Till och med min ordinarie lärare såg lite uttråkad ut (jag ritade av honom, inte så likt men han satt ungefär sådar!... ja ni får ju tänka bort Homer Simpsons huvud då...) men han kanske bara var lite måndagstrött. Men jag får erkänna att föreläsaren var väldigt kunnig om det hon berättade om. 

Andra föreläsningen slutade runt 20 över två, så då satte jag mig och jobbade till 17.00, sen stack jag hem. Imorgon börjar jag 12.00 (jag vet, en sån löjlig tid! Men enligt läraren så var det antingen 12 eller 8.00. Jag gillar 12 bättre...) Det ska bli skönt med lite sovmorgon, var ganska precis att jag hann med bussen imorse. 

Nej nu ska jag gå och göra något ovettigt. Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0