Hektiska 26 timmar



Börjar väl med att berätta om igår, måndag. Dagen började relativt lungt, några i min grupp fixade med det sista på animationen medan andra renderade. Själv började jag skriva lite på det vi skulle lämna in skriftligt. Fram tills lunch så gick det ganska bra, men sen började problemen... Jag tänker inte räkna upp alla problem vi fick, men det var många! Bland annat så fick vi rendera om fyra gånger dels för att det inte fanns plats på datorn och dels för att arbetet försvann när vi böt dator. Sedan hade vi inte alla personers arbete så tillslut vid halv sju så fick vi ge upp för dagen och gå hem. En kille tog på sig att göra klart det sista eftersom han bor nära skolan och kunde åka dit tidigare imorse. Så jag åkte hem, åt, duschade, renskrev det skriftliga och hoppade i säng.

Så idag, tisdag, åkte jag in en halvtimme tidigare. Väl i skolan så gjorde jag det sista som behövdes göras, och sen samlade vi ihop allt på ett usb. Och det låter ju väldigt enkelt, men självklart inte. Ingenting gick enkelt. Men vi blev klara typ tre minuter efter att lektionen startade, så vi kutade till lektionen och fick redovisa direkt. Snacka om att bli klar i sista minuten!

Själva redovisningen gick väl sådär, kom inte på så mycket att säga, plus att jag var nervös och fortfarande stressad och det gjorde ju allting värre. Men men. De andra grupperna hade väldigt bra filmer, och några hade animerat sina scener så sjukt bra. Nu i efterhand vet jag ett par hundra saker som jag skulle vilja göra annorlunda, men det är ju inte så mycket att göra nu. Nu är det bara den nervösa väntan på betyget kvar... gulp.

Kommentarer
Postat av: elvira

Fin blogg! Kolla gärna in hos mig och lämna en kommentar så hörs vi snart igen :)

2011-09-27 @ 19:39:47
URL: http://hounder.blogg.se/
Postat av: Ninni

sv. aah det är en hel del funktioner som man saknar =/

2011-09-28 @ 10:42:47
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0