"Vad ska man göra efter dehär året då?"



Torsdag. Hade en ganska lång dag i skolan idag. Föreläsning på förmiddagen, då gick läraren igenom post-produktion, det var väldigt intressant! Och jag är så glad att jag är så hemma i photoshop, det kommer väl till pass här! På eftermiddagen pluggade jag på som bara den, från 12- 17:30. Det gick väldigt trögt i början men i slutet började det gå bra. Det enda som är lite tråkigt med att sitta så länge är att läraren sticker. Han är schysst nog att stanna kvar ca en timme efter ordinarie lektionstid, men resterande en och en halv timmen får man klara sig själv.

Nej nu måste jag hoppa i säng om jag vill få någon sömn inför imorgon. Tjolahopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0