Välkommen in!



Ska försöka fatta mig kort. På förmiddagsföreläsningen så hände väl inte så mycket speciellt, mer genomgång av modellering av en karaktär. Lunch åt vi ute, jag kan inte för mitt liv förstå varför då det blåste rätt mycket. På eftermiddagen så fick vi äntligen sitta i datorsalen och jobba med Maya. Som ni ser ovan så gjorde jag ett bord, stolar, tallrikar (är väldigt nöjd med dem), tårta och muggar. Sen gjorde jag också en matta (av björnpäls), golv och väggar. Ska se om jag kan få någe material på golvet imorgon, skulle vilja att det såg ut som trä. Började också med ett fönster som jag ska fortsätta med imorgon. Och bara för att förtydliga, jag läser 3D-animation, inte inredningdesign. 

Nej nu har jag inte tid längre, ska hoppa in i duschen och sen ska jag plugga lite. Har ca två timmars sovmorgon imorgon men tänker använda de timmarna till att sova. 

Bilden på datorskärmen är fotad med mobilen, men det var väl inte så svårt att gissa. Därav kvalitén.

Kommentarer
Postat av: Caisa

Cooool!

2011-09-07 @ 09:03:02
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0