Senaste veckan



Den här veckan har varit så galet stressig, har haft tre uppgifter som jag skulle lämna in, och jag har haft stora datorproblem under tiden, vilket gjorde det ännu mer stressigt. Men nu är jag iallafall klar med allt. Redovisade kvinnan i onsdags, tycker att det gick väldigt bra. I torsdags redovisade jag min 15-sekfilm, och det gick lite sisådär. Programmet hade inte fungerat så jag kunde inte visa det som en färdig film och det saknades frames för en halv scen... men förutom det så gick själva redovisningen ganska bra, är relativt nöjd med filmen. 

Efter redovisningen i torsdags så satte vi oss några stycken och tog en fika, och det slutade med att jag satt där i två timmar innan jag stack hem. Satt och pluggade hela fredagen för att få klart det skriftliga till filmen, och sen jobbade jag på hemtentan som jag blev klar med idag.

Så nu är jag officiellt klar med höstterminen, vad snabbt tiden har gått! Nu ska jag ta det lite lungt och på måndag börjar vårterminen, pepp på det!

Kommentarer
Postat av: Caisa

Go, freddy, Go! :D

2012-01-14 @ 19:05:39
URL: http://caisaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0